Wednesday 25 May 2016

Pengalaman Hilangkan Parut Berlubang Akibat Jerawat Dengan Mudah


Assalamualaikum

Happy nya hari ni..
Follow up dengan customers, semua dok share feedback positive lepas amalkan produk Shaklee.

Ok, entry kali ni saya nak share testimoni salah seorang customer saya yang telah mencuba produk Shaklee awal bulan ni, untuk membantu menghilangkan masalah parut berlubang beliau.

Setelah lebih kurang hampir 3 minggu amalkan produk Shaklee, hari ni beliau mengirim gambar terbaru beliau.

Gambar kanan adalah sebelum beliau mengambil produk Shaklee.
Gambar kiri adalah selepas hampir 3 minggu beliau mengambil produk Shaklee.

Anda nampak tak apa yang saya nampak?

Yup, betul.

Parut-parut berlubang yang agak banyak dan dalam di wajah beliau, dah semakin hilang hanya selepas hampir 3 minggu amalkan Shaklee. Banyak sangat improved texture kulit beliau. Tak sampai sebulan pun lagi!

Syukur Alhamdulillah.

Nak tahu apa yang beliau amalkan? 

Bagaimana Shaklee Membantu Menghilangkan Parut Berlubang

Biasa kita dengar rawatan laser mampu menghilangkan parut berlubang ni. Kesan dan kosnya saya tak pasti pula, sebab saya belum pernah experience.

Ada juga customer saya yang berkongsi pernah melakukan rawatan laser. Beribu-ribu habis, tapi still tak guna juga katanya. Ini pengalaman peribadi beliau, pengalaman orang lain mungkin berbeza.

Supplement Shaklee juga boleh membantu menghilangkan parut jerawat berlubang. Jangan risau, kosnya tidaklah semahal melakukan rawatan laser atau rawatan di pusat kecantikan, prosesnya juga tidaklah menyeramkan seperti rawatan laser, malah selamat untuk jangka masa panjang. Bonus, selain membantu masalah parut, dengan pengambilan supplement Shaklee secara betul dan konsisten, kulit juga akan semakin cantik, serta bagus untuk kesihatan menyeluruh.

Berikut saya senaraikan antara supplements Shaklee yang membantu menghilangkan parut jerawat berlubang.

1) Vitamin E
2) Vitamin C
3) ESP
4) Shaklee Collagen Powder
5) Vivix


Kesemua produk yang saya senaraikan ni adalah supplements, maksudnya makanan tambahan untuk baiki dan bina sel kulit dari dalam.

Seperti yang kita semua sedia maklum, parut berlubnag ni memang agak sukar nak hilang. Saya kata sukar ye, bukan langsung tak boleh hilang. Kena baiki texture kulit yang dah rosak. Jadi kalau produk luaran sahaja tak mencukupi, nak baiki texture kulit ni haruslah dari dalam. Nak rawat dari dalam, mestilah dengan pengambilan supplements kan.

Mudah saja nak amalkan supplements ni.
Jika anda amalkan dengan betul dan konsisten, pasti akan ada kesan positif, insyaAllah.

Tak semestinya anda ambil semua yang saya senaraikan di atas ni.
Macam customer saya yang saya kongsikan gambarnya di atas ni, beliau hanya amalkan Vivix dan Shaklee Collagen Powder.

Ini Vivix dan Shaklee Collagen Powder.
Dua produk yang customer saya ni amalkan

Ada juga customer saya yang amalkan combination supplements lain.
Anda boleh hubungi saya untuk info lanjut k.

InsyaAllah saya akan consult yang bersesuaian mengikut keperluan anda..
Yang penting sekali, bila dah amalkan tu, kena konsisten dan follow cara yang betul k :)

Klik sini untuk testimoni lain parut jerawat berlubang

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: