Friday 16 January 2015

Parut Jerawat Berlubang Semakin Hilang, Kulit Makin Putih


Salah satu entry blog saya yang paling popular ialah entry tentang cara menghilangkan parut jerawat berlubang. Mudah-mudahan entry saya tu sedikit sebanyak membantu mereka yang mempunyai masalah parut jerawat berlubang, dan masih tercari-cari cara atau produk yang boleh membantu.

Tak dinafikan, parut jerawat berlubang ni memang agak sukar untuk hilang berbanding parut jerawat yang hitam atau kemerahan. Walaubagaimanapun, pengambilan supplements Shaklee dengan betul dan konsisten, insyaAllah dapat membantu. Walupun mungkin tak 100% hilang, tetapi dapat juga membantu mengecilkan lubang-lubang parut supaya kulit kelihatan lebih smooth dan parut pun kurang kelihatan.

Baru-baru ini, saya menerima feedbacks dari beberapa orang customer saya yang telah mencuba supplements Shaklee untuk membantu masalah parut jerawat berlubang mereka. Alhamdulillah, semuanya berpuas hati. Makin kurang dan pudar dah parut, kata mereka. Kulit pun dah makin putih. Really happy for them :)


Ini feedback dari salah seorang customer saya. Nanti saya share feedback customer lain juga ye.

Cadangan Supplements Shaklee Untuk Parut Berlubang

Ok, jom saya kongsikan antara cadangan supplement Shaklee untuk membantu menghilangkan parut jerawat berlubang.

1) Vitamin E

Vitamin E adalah vitamin yang memang terkenal untuk masalah parut, membaiki tekstur dan tona kulit. Vitamin E ni juga vitamin antioksidan yang tinggi, jadi selain membaiki atau merawat kulit, ianya juga bertindak melindungi kulit anda dari radikal bebas yang merosakkan kulit.

2) Vitamin C

Vitamin C dan kecantikan kulit, memang tak boleh dipisahkan. Sebab tu lah ramai yang sampai sanggup cucuk Vitamin C ni kan. Ianya membantu membina collagen, menjadikan kulit lebih anjal, cerah dan halus.


3) ESP

ESP merupakan protein tambahan terbaik yang dihasilkan dari soya non-GMO. Protein penting untuk pembinaan sel kulit yang sihat dan menggantikan sel kulit mati seperti parut.


4) Shaklee Collagen Powder

Untuk yang mempunyai budget yang lebih, saya amat sarankan anda ambil Shaklee Collagen Powder ni. Kesan lebih cepat dan bagus, untuk build up balik kulit yang sihat. Nanti permukaan kulit cantik dan licin jer...


Klik sini untuk testimoni dan info tentang cara menghilangkan parut jerawat berlubang

So, tak nak stress-stress tau sebab masalah parut ni. Semua masalah insyaAllah ada penyelesaiannya, yang penting kita ikhtiar. Ceria-ceria k.
If berminat nak cuba Shaklee, jangan segan-segan hubungi saya k. Exclusive consultation khas untuk semua customer saya.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

http://cikjatt.blogspot.com/2013/09/promosi-cara-untuk-mendapat-keahlian.html

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: