Friday 28 November 2014

Set Berpantang Shaklee Terbaik Dan Jimat


Baru-baru ini, saya terbaca sharing dari ibu-ibu yang mengamalkan Set Berpantang Shaklee sepanjang tempoh berpantang di group Facebook customer Shaklee. Seronok pulak baca pengalaman ibu-ibu ni, rasa macam nak berpantang lagi sekali jer rasa.

Pada saya, Set Berpantang Shaklee ni sangat JIMAT tau.
Saya ada juga pengalaman berpantang dengan jamu, harganya pun lebih kurang je dengan Shaklee, tapi rasa membazir pun ada juga. Ni saya cerita pengalaman saya tau, bukan niat nak memburukkan produk lain. Pengalaman saya mungkin tak sama dengan pengalaman orang lain kan.

Honestly, set berpantang jamu saya tu tak habis pun lagi. Ada sampai sekarang kat rak, rasanya dah expired tu, tapi tak buang lagi. Sebabnya, saya dulu terpaksa start lambat, sebab anak saya ada kuning. Lepas tu, saya tak tahan sangat dengan jamu, agak panas untuk saya. Jadinya, makan dalam pantang pun tak ikut dos, lepas pantang terbengkalai macam tu saja.

Kenapa saya cakap Set Berpantang Shaklee ni JIMAT?

Sebabnya, set ni boleh diambil sampai lepas berpantang, untuk bantu penyusuan ibu. Berbulan-bulan tahan tau.

Ok, jom kita baca antara pengalaman ibu-ibu yang berpantang dengan Set Berpantang Shaklee.
Antaranya:
  • luka cepat sembuh
  • bertenaga
  • tidur lena, bangun pagi pun senang
  • kulit cantik dan berseri-seri
  • tiada masalah sembelit
  • stretchmark pudar
  • susu badan banyak
  • rahim cepat kecut
  • berat cepat turun
Banyak lagi sebenarnya testimoni, tapi kalau share semua, sampai ke sudah tak habis nanti :)

Boleh klik sini untuk info lanjut Set Berpantang Shaklee






 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

http://cikjatt.blogspot.com/2013/09/promosi-cara-untuk-mendapat-keahlian.html

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit