Thursday 29 May 2014

Percutian 5 Bintang PERCUMA dari Shaklee


Alhamdulillah, C ketiga dalam genggaman.
Bagi yang belum tahu, Shaklee ada menawarkan 3C iaitu Cash, Car and Convention.
Cash ni bonus yang dapat tiap-tiap bulan tu, Car pula bukan Shaklee bagi kereta tetapi Shaklee akan bagi dalam bentuk duit setiap bulan, dan Convention iaitu percutian percuma bertaraf lima bintang samada dalam atau luar negara.

Setelah lebih kurang setahun saya buat business Shaklee ni, tiga2 ni dah berjaya saya dapat.

Percutian 5 bintang kali ni, Shaklee akan buat sekali dengan National Conference iaitu majlis pengiktirafan di atas pencapaian pengedar-pengedar yang layak, termasuk saya. Berdebar-debar la pulak rasa. Hihi...

National Conference last year saya tak pergi, baru beberapa bulan join Shaklee time tu. Award pun confirm la tak dapat kan. Tapi ada satu benda yang paling saya ingat National Conference last year, iaitu gambar ni..


Gambar ni adalah gambar mak Shaklee saya iaitu Master Hadhatina Mkb, mendapat anugerah untuk Car Bonus. Terbakar rasa time tu. Saya cakap kat diri sendiri dan husband saya, next National Conference saya akan pegang kunci besar tu juga. Alhamdulillah, National Conference this year yang akan berlangsung minggu depan turn saya pula dapat kunci ni, salah satu award yang saya dapat :)


Majlis ni akan berlangsung selama 3 hari 2 malam. Ada yang mendapat penginapan di Saujana Hotel dan ada sebahagian di Sunway Resort Hotel & Spa. Free tu :)

Majlisnya pula akan diadakan di Sunway Pyramid Convetion Centre. Mesti grand habis ni, dengar-dengar artis jemputan nanti Faizal Tahir.


Malam pertama ada welcome dinner. Yang ni ok lagi, tema casual jer. Malam kedua pun ada dinner juga.. Yang ni lebih grand, tema pulak Glitter Nite. Bling bling la semua nanti. Saya ni serious tak tau nak pakai apa, nak beli tak la kut, minggu depan jer lagi. Tengokla baju apa ada, recycle jer la rasanya.

Ok la.. nanti saya share gambar-gambar kat sini ok.
Targetnya nak bergambar dengan master-master, adik beradik Shaklee. Sekarang tambah satu lagi.. dengan Faizal Tahir. Mana tahu dapat peluang. Poyo jer. Hahaha...

No comments: