Saturday 12 April 2014

Susah ke Business Shaklee ni?


Antara soalan yang sering saya terima juga ni..

"Susah ke business Shaklee ni?"

Bukan senang nak senang, bukan susah nak susah.
Pokok pangkalnya USAHA.

Dalam apa juga business, kita kena ada ilmu dan mentor. Dua2 tu, kita boleh dapat FREE jer dalam business Shaklee ni. Mula-mula, memang la banyak yang nak kena belajar. Macam kita masuk kerja baru jugak la kan. Takkan first day pun dah tau semua benda. Slowly kita akan belajar, tanya sana, tanya sini. Sama juga macam business Shaklee ni. Mula-mula kena belajar tentang produk, tentang business plan Shaklee, tentang cara marketing onine/offine, cara consult customer dan macam-macam lagi. Bila dah lama-lama, pengalaman pun semakin banyak, semua pun dah ada dalam otak.

Once dah berdaftar menjadi ahli/pengedar Shaklee, anda sudah layak menerima segala manfaat sebagai ahli Shaklee. Dan sekiranya anda bersama-sama kumpulan Jutawan kami, anda akan berada di bawah bimbingan barisan leader-leader yang hebat, ada yang sudah menjangkau sehingga 6 angka sebulan. Semuanya dah tersedia ada, segala rahsia dan segala tips untuk berjaya. Tinggal lagi nak buat jer.

Jadi, susah atau senang tu terletak pada diri sendiri.

For those yang baru start nak buat business, saya suggest buat online business dahulu instead of offline business. Sebab dengan online business, anda boleh bermula dengan zero modal. Tak perlu beli stok, tak perlu sewa kedai, tak perlu gaji pekerja, tak perlu buat pinjaman. Shaklee juga adalah salah satu pilihan terbaik untuk anda. Saya dulu pun hanya bermula dengan registration RM75 sahaja. Sekarang ni, bonus bulanan saya pun dah berpuluh-puluh kali ganda dari duit yang saya laburkan RM75 tu. Syukur Alhamdulillah.

Kalau saya boleh, anda pun pasti boleh! Registration pun hanya RM75 seumur hidup. Atau anda juga berpeluang mendapat keahlian secara PERCUMA. Sila hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut yer..

In Shaklee business, 'u got nothing to lose!'. Takde kerugian pun kalau jadi ahli Shaklee ni, untung lagi ada. Duit dapat, ilmu dapat, kawan dapat, cantik dapat, sihat pun dapat. InsyaAllah :)



 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee hanya dari rumah, jangan segan-segan untuk hubungi saya ye..

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: