Tuesday 18 February 2014

Shaklee Berkesan Hilangkan Parut, Jerawat dan Licinkan Kulit


Entry kali ni saya akan berkongsi testimoni salah seorang customer saya yang mengamalkan Set Kecantikan Kulit Shaklee iaitu Vitamin E, B Complex dan Vitamin E, dan juga tambahan ESP untuk kesan yang lebih bagus.

Customer saya ni mula mngambil supplement Shaklee pada bulan Jun tahun lepas, 2013. Masalah beliau adalah kulit yang berjerawat dan berparut. Alhamdulillah, selepas sebulan mengamalkan Set Kecantikan Kulit Shaklee dan ESP, jerawat-jerawat di wajah beliau terutamanya jerawat yang besar sudah hilang.

Beliau masih konsisten mengamalkan supplement Shaklee sehingga sekarang, dan berkat kesabaran beliau, setelah lebih kurang 8 bulan, ramai yang dah puji wajah beliau kini licin dan bercahaya.

Baru je semalam saya chit chat dengan beliau di Facebook tentang keadaan terkini wajah beliau.


Saya pun tumpang happy. Rasa sangat gembira dan puas dapat membantu:)

Kuncinya di sini adalah sabar dan konsisten.
Jika diamalkan dengan betul, insyaAllah pasti manis hasilnya.
Ini salah satu testimoni, banyak lagi feedback positif dari customer saya yang amat berpuas hati setelah mngambil supplement Shaklee untuk merawat masalah kulit wajah mereka di bawah bimbingan saya.

Sekiranya anda mempunyai masalah kulit dan ingin saya membantu anda, jangan segan-segan untuk hubungi saya ye. InsyaAllah saya akan membantu anda dari segi konsultasi mengenai produk serta cara dan jadual pengambilan yang betul untuk anda. Tawaran EKSLUSIF ni tau, sampai ada customer saya terharu saya sentiasa follow up perkembangan beliau :)

Mudah-mudahan kita semua mendapat kebaikan dari supplement Shaklee.
Dapatkan dari pengedar Shaklee yang dapat membimbing anda dengan betul ya, supaya anda mendapat hasil yang anda inginkan.

Jom tingkatkan kesihatan dan keyakinan diri dengan Shaklee!

Klik sini untuk info lanjut Set Kecantikan Kulit Shaklee

Klik sini untuk Testimoni Set Kecantikan Kulit Shaklee
 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: