Monday 2 December 2013

[Tip Kecantikan] Rahsia Kecantikan Kulit Siti Nurhaliza Kekal Cerah Berseri



Gebu betul kan kulit kak Siti Nurhaliza ni. Ingat lagi zaman-zaman muda remaja dulu, saya ni kira die hard fan juga la kak siti ni. Sikit-sikit Siti Nurhaliza. Kalau tengok dia menyanyi tu, sentiasa rasa kagum jer. Suara jangan cakap la, tapi yang buatkan saya suka sangat tengok Siti Nurhaliza ni, kulit dia tu. Halus, gebu, cerah, bersih, macam takde satu cela pun kat muka dia. Dahla muka saya time tu, penuh dengan jerawat dan parut, kusam yang amat. Memang harusla jealous kan..

Time tu, pakaila produk apa pun, tak cantik-cantik juga kulit. Nak makan produk sebarangan tak berani. Lagipun, time tu belum ada kesedaran lagi mengenai kepentingan penjagaan dalaman untuk kesihatan dan kecantikan. Kalau jumpa Shaklee time tu kan bagus:)

Tip Kecantikan Siti Nurhaliza

Baru-baru ini, saya terjumpa satu artikel mengenai penggunaan botox di kalangan artis-artis. Dalam artikel tu, ramai artis memberikan komen masing-masing mengenai isu botox ni, dan ada juga yang mengaku mengambil suntikan Vitamin C.

Berikut pula adalah komen Siti Nurhaliza mengenai isu ini:

“SAYA masih muda untuk memerlukan suntikan Botox mahupun Vitamin C. 
 Apa yang saya tekankan ialah penjagaan dalaman kerana kecantikan akan lahir daripadanya. 

Cantik di luar saja tidak guna jika di dalam tidak sihat.
Namun saya hanya amalkan pengambilan Vitamin C, Vitamin E, antioksida dan B Kompleks. Saya juga minum susu untuk kalsium

Petua saya untuk tampil berseri mudah saja iaitu berselawat setiap kali mencuci muka.”

- Siti Nurhaliza -


Set Kecantikan Kulit Shaklee - Pilihan Saya

Ok, saya di jalan yang betul :)
Untuk dapatkan kulit yang cantik, penjagaan dalaman juga sama pentingnya.
Cantik di dalam, insyaAllah cantik juga di luar.

Saya sendiri mengamalkan supplemen untuk penjagaan dalaman.
Pilihan saya, sudah semestinya Shaklee. Dijamin selamat dan berkesan.

Set Kecantikan Kulit Shaklee yang mengandungi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C, digabungkan bersama dengan ESP merupakan antara supplemen kegemaran saya.

Walaupun kulit saya belum lagi semulus Siti Nurhaliza, tetapi kulit saya kini semakin banyak improve berbanding zaman jajahan jerawat dan parut dulu. Semenjak mengamalkan supplemen Shaklee, kulit saya kini semakin cerah dan berseri, jerawat pun susah nak naik. Jika naik pun, selepas 1 atau 2 hari akan kecut, dan tidak meninggalkan parut-parut hitam yang hodoh. Badan pun semakin bertenaga. Alhamdulillah.

Saya pasti anda sudah banyak membaca dan melihat perubahan pengguna-pengguna supplemen Shaklee kan. Lihat dan baca saja tidak bermakna. Apa kata anda sendiri mencuba dan merasai sendiri kesan dan perubahan yang anda inginkan.



me with my 2 little assistants, my biggest suppoters :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: