Thursday 26 December 2013

Business Online Mudah, Business Shaklee Sambil Bercuti dengan Keluarga


Musim cuti sekolah, adalah musim kenduri dan musim bercuti bersama keluarga tersayang. Pagi ni saya bersiaran dari Kuala Lumpur, di rumah kakak saya di Ukay Perdana. Kami sekeluarga berada di sini semenjak hari Isnin lepas. Sengaja kami memilih minggu ni untuk bercuti di sini sebab kindergarten kakak dan Irfan pun cuti seminggu minggu ni.

Walaupun bercuti, business Shaklee saya masih berjalan seperti biasa. Itulah kehebatan online business Shaklee ni, walaupun bercuti malah ke luar negara sekali pun, kami masih dapat meneruskan urusan business. Segala urusan COD dan pengeposan masih berjalan seperti biasa. Malah hari ni, pun saya masih ada pesanan customer tersayang untuk COD, untuk dipos, dan ada juga yang akan saya order melalui sistem online Shaklee sekejap lagi. Syukur Alhamdulillah.

Hari pertama di Kuala Lumpur, bawa anak-anak pergi ke Planetarium dan jalan-jalan di Taman Tasik Titiwangsa. Semalam, sepanjang hari berkelah dan bermandi-manda di Port Dickson. Hari ini, masih belum ada plan lagi, tapi bakal berjalan-jalan lagi. Mungkin sabtu baru balik ke Penang.

Ada yang masih bercuti dan bawa anak-anak makan angin?
Selamat bercuti yer. Jangan lupa bawa supplemen Shaklee bersama yer...
Jom layan sedikit gambar kami sekeluarga :)


 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: