Friday 15 November 2013

[Testimoni Vitamin C dan E] Berkesan Hilangkan Parut dan Kulit Cerah Berseri


Salam Sihat dan Cantik semua pengunjung Sweet Moms Vitamin Shop :)

Entry sebelum ni, saya telah berkongsi dengan anda mengenai vitamin atau supplemen yang diperlukan untuk membantu merawat masalah kulit wajah yang berjerawat dan berparut. Jadi, entry kali ni, saya ingin berkongsi dengan anda pengalaman salah seorang pengguna Shaklee yang telah mengamalkan Vitamin E dan Vitamin C untuk masalah kulit wajah beliau.

Teruja betul saya lihat kesan yang beliau dapat. Tiada lagi parut jerawat dan wajah beliau kelihatan cerah berseri.



Ini adalah salah seorang dari ratusan ribu (atau jutaan?) pengguna Shaklee yang telah berjaya mendapat kulit wajah yang beliau idamkan.

Beberapa hari lepas, saya sempat berbual dengan salah seorang pekerja di kilang saya, yang juga telah menyatakan bahawa beliau amat berpuas hati dengan supplemen Shaklee. Beliau telah mengamalkan Set Kecantikan Shaklee iaitu Vitamin E, Vitamin C dan B Complex selama sebulan. Sebenarnya beliau membeli dari pengedar lain, cuma apabila mengetahui yang saya juga merupakan pengedar Shaklee, beliau ingin berkongsi kegembiraan dengan perubahan positif yang beliau dapat.

Sebelum ni, wajahnya penuh dengan jerawat akibat salah menggunakan produk kecantikan. Nama produk dirahsiakan :) Setelah mengamalkan Set Kecantikan Shaklee, wajahnya kini telah bersih dari jerawat. Cuma beliau masih berusaha dan konsisten dengan supplemen, untuk menghilangkan semua kesan parut pula.

Masih tidak percaya dengan kehebatan supplemen Shaklee? Silalah percaya :)
Takkan nak tengok orang lain jer mendapat kulit wajah yang diidam-idamkan.

Berminat untuk mencuba?
Hubungi saya segera yer..

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: