Friday 15 November 2013

[Online Business - WAHM] Peluang untuk Berjaya di dalam Business Shaklee. Bonus yang Semakin Bertambah :)


Semalam, 14 November 2013 adalah hari ' gaji ' untuk semua pengedar Shaklee, di mana bonus Shaklee akan dimasukkan ke akaun bank masing-masing. Setiap pertengahan bulan adalah hari gaji kami :)

Ini status yang saya kongsi di Facebook saya semalam. By the way, jangan lupa add Facebook saya ye :)


Melihatkan jumlah bonus bulan ni membuatkan saya merasa sebak, terkejut, seakan tak percaya, berdebar-debar, sememangnya bercampur-baur dah rasa. Mana taknya, jumlahnya melebihi gaji saya sekarang sebagai seorang Senior Engineer di sebuah Multinational Company. Syukur Alhamdulillah di atas rezeki-Mu ini Ya Allah.

Tujuan saya berkongsi di sini bukan untuk menunjuk-nunjuk. Tetapi, apa yang ingin saya kongsikan adalah jika anda inginkan sesuatu, tanamkan dalam diri, percaya yang anda boleh dapat semua tu. Usaha dan doa haruslah seiring, segalanya tidak mustahil.
 
Di dalam kesibukan kerja sebagai seorang Senior Engineer, ibu kepada 2 orang anak yang comel dan isteri kepada seorang suami yang juga sibuk sebagai seorang Senior Engineer, itu semua bukan alasan atau penghalang untuk saya mengejar impian saya. Jika saya boleh, anda juga PASTI BOLEH.
 
Saya sendiri tak pernah terfikir yang saya akan menjadi seorang businesswomen apatah lagi seorang suri rumah yang bekerja di rumah (WAHM). Maklumlah, saya ni memang tak pandai nak pujuk-pujuk orang beli barang ni. Rasa macam takde skill pun nak buat business. Ada la dulu pernah tolong mak saya time mak saya jual kuih raya. Tapi tolong buat jer, bukan tolong jual.
 
Yang saya tahu, belajar jer kut:) Lebih kurang 5 tahun saya belajar di Germany, dunia saya hanya dengan buku-buku, machine dan bahan kimia. Maklumlah, belajar pun Chemical Engineering. Ada juga la belajar sikit tentang Marketing, tapi semuanya secara teori jer. Memang tak ambil port pun dulu subject Marketing sebab mindset time tu, balik Malaysia kerja kilang atau chemical lab :)
 
Tapi, segala-galanya berubah apabila dah mula bekeluarga, dan bermulalah perjalanan online business saya.

Anda boleh baca di sini kisah bagaimana saya memulakan online business dan akhirnya membolehkan saya mencapai impian saya untuk menjadi seorang WAHM

 

Keluarga saya adalah PUSH FACTOR untuk saya terus berjaya

Segala-galanya bermula dengan niat dan impian.

Ramai orang mempunyai impian tetapi tak ramai yang bertindak dan mengambil langkah pertama untuk mencapai impian mereka. Ramai yang lebih suka menunggu. Menunggu masa yang sesuai, menunggu peluang datang, menunggu orang lain dan menunggu pelbagai perkara lagi. Ingat yer, masa tak menunggu kita. Di saat kita menghabiskan masa menunggu, orang lain dah jauh ke hadapan meninggalkan kita.


Di Shaklee, sesiapa sahaja boleh berjaya kerana peluang adalah sama rata untuk semua. Yang penting adalah usaha yang berterusan tanpa jemu dan jangan sesekali mengalah. Tiada apa yang perlu ditakutkan. Rezeki Allah luas dan janji Allah itu pasti.

Jika anda berminat untuk menjadi pengedar Shaklee, dan ingin membina kejayaan anda bersama-sama kumpulan kami, jangan ragu-ragu untuk hubungi saya ya. Tak pandai business pun boleh berjaya, modalnya hanya semangat dan usaha anda.
 
Dengan peningkatan kos sara hidup masa kini, business Shaklee adalah pilihan yang terbaik.

✘ Anda TIDAK perlu modal besar.
✘ Anda TIDAK perlu menyimpan stok.
✔ Anda CUMA perlu bertindak segera.
Kerana mereka yang mahu BERJAYA adalah orang yang bertindak SEGERA!
 
Mulakan langkah pertama anda SEKARANG!

Peluang sudah ada depan mata, U DECIDE!
Kalau bukan kita sendiri yang merubah nasib kita dan keluarga kita, siapa lagi.

Jom semua. Kejar impian anda! Go For It and Just Do It !!!
Fast Action, Fast Result

Anda berminat?
Hubungi saya Cik Jatt @ 013-4894037 / cikjattshop@yahoo.com


***********************************************************

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)

ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com
♥ Fanpage : Sweet Mom Vitamin Center

No comments: