Wednesday 16 October 2013

Selamat Hari Raya Aidilaidha 2013


Assalamualaikum semua pengunjung Sweet Moms Vitamin Shop :)

Mungkin ada yang dah selamat sampai kampung masing-masing. Mungkin ada yang masih on the way, dan mungkin ada yang masih belum bertolak lagi, seperti saya :)

Sekejap lagi, saya dan keluarga akan bertolak balik ke kampung mertua saya di Junjung, Kulim. Esok pula, kami akan bertolak ke rumah keluarga saya di Alor Setar. Nasib baik la saya dan suami, dua-dua orang utara. Takde masalah nak berebut balik kampung sape. Dua2 rumah boleh balik.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha dan selamat menjalani ibadah kurban kepada semua. Kepada jemaah-jemaah haji yang menunaikan haji pada tahun ni, semoga semua diberikan kesihatan yang sempurna dan dapat menjalani ibadah haji dengan sempurna dan selamat kembali ke Malaysia beserta Haji yang mabrur..

Seperti biasa, saya akan balik mengangkut stok supplemen Shaklee. Mak saya dah pesan dah Performance Drink jangan lupa. Antara favourite supplemen mak saya tu, cergas bertenaga mengalahkan saya mak saya ni.
Kepada orang-orang area Alor Setar yang nak beraya rumah saya, nak jumpa saya nak consult mengenai supplemen Shaklee ke, berminat nak tau peluang menjana pendapatan dengan Shaklee ke, jangan segan-segan nak contact saya k. Saya bakal berada di Alor Setar dari esok hingga hari Selasa :)

Kepada pengamal-pengamal Shaklee, jangan lupa bawa balik supplemen masing-masing ye. Raya nanti maintain jer energy, maintain cantik, maintain sihat. Raya, raya juga. Nanti makan daging korban segala, tak tau dah berapa ribu kalori masuk, haruslah kasi bakar ye.

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha dan selamat menjalani ibadah kurban.
Maaf Zahir Batin
Semoga ibadah kita diterima Allah S.W.T
Semoga kita diberikan kesihatan yang baik, umur yang panjang, dan dimurahkan rezeki



***********************************************************

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)

ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com
♥ Fanpage : Sweet Mom Vitamin Center

No comments: