Sunday 8 September 2013

[TESTIMONI OMEGA GUARD] Perut Kempis dengan Omega Guard


Entry hari ni masih lagi tentang Omega Guard :)

Semalam saya share status di Facebook mengenai Omega Guard. Tentang anak-anak saya yang suka betul makan Omega Guard, kunyah macam kunyah coklat jer. Masing-masing bau dah bau ikan dah, tapi takpe, mama diorang ni tak kisah, janji anak-anak sihat. Sejak saya berikan anak-anak saya Omega Guard, syukur Alhamdulillah, antibodi anak-anak saya semakin kuat, takdela nak kerap sakit macam dulu lagi.

Bila saya share status saya tu, kakak saya pun ada komen,

"Cik abe I pun malam2 mesti ambik Omega Guard, kempis perut katanya"

Oooo, itu rahsianya:)
Abang ipar saya ni sebelum kawen memang kurus, tapi lepas kawen jer, badan naik giler. Tapi recently saya tengok makin slim dah, perut yang buncit sebelum ni pun dah kempis. Ambil Omega Guard rupanya..



Saya selalu berkongsi mengenai kebaikan supplemen Shaklee di Facebook saya juga, kalau sudi, add la saya as a friend yer.
Search for 'Siti Hajar Khalid' atau KLIK SINI.


 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: