Sunday 25 August 2013

[Testimoni Set Kecantikan] Parut dan Jerawat Hilang, Kulit Semakin Licin, Cerah Berseri dengan Shaklee


Makin ramai pulak dok tanya saya makan supplemen Shaklee yang mana. Paling terkejut, ada 2 orang rakan sekerja lelaki kat tempat kerja pun tanya, kulit nampak makin cantik diorang cakap. Diorang cakap ye, bukan saya. Nak beli untuk isteri katanya :) Wah wah wah, untung kan dapat suami yang macam ni, prihatin betul bab-bab kecantikan isteri.

Tapi memang betul la, sejak amalkan supplemen Shaklee ni, saya rasa kulit dah makin impoved compare to dulu, sebab kulit saya ni memang problem sikit tau, sensitif dan mengada-ngada. Sekarang ni, jerawat susah sangat nak hinggap. Nak kata jerawat tak naik langsung tu, tipula kan. Kadang-kadang naik la juga seketul dua, cumanya tak la seteruk dulu. Kalau dulu, naik jerawat jer, hari-hari belek muka, countdown bila la nak kecut jerawat. Lagi stress, bila dah kecut, parut bertempek-tempek. Tetapi sekarang ni, cepat jer kecut jerawat, parut pun cepat hilang. Alhamdulillah.

Entry kali ni bukan nak share supplemen apa yang saya ambil, yang tu lain kali yer. Tapi, entry kali ni saya nak share pengalaman pengguna-pengguna Set Kecantikan Shaklee yang sangat mengujakan. Lihat sendiri perubahan wajah mereka ...




Jika diamalkan dengan konsisten, inilah hasilnya.

Masalah kulit ni, kalau dibiarkan, lama-lama akan menjadi semakin teruk. Bila dah teruk, parut pun dah lama bertempek, makin susah la nak hilang jawabnya.
Bertindaklah sebelum melarat yer.

Jom tingkatkan keyakinan diri dengan Shaklee.
Terus terang saya cakap, dulu time kulit saya teruk, nak jumpa orang pun malu.
Nak tangkap gambar lagila malas..
Tapi sekarang ni, pantang nampak kamera je nak masuk.
Over confident:)

Ingin saya bantu anda, jangan segan-segan, contact saya yer.

Jom, sama-sama cantik dan sihat bersama Shaklee :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: