Saturday 29 June 2013

[Online Business - WAHM] Shaklee Tawar Pendapatan Lumayan


Baru-baru ni saya terbaca satu artikel di Utusan yang bertajuk "Shaklee tawar peluang pendapatan lumayan". Ada yang terbaca tak, atau ada yang ternampak, tapi tak baca.

Kalau dulu, sebelum saya terlibat dalam business Shaklee, artikel ni mungkin saya tak perasan pun. Tapi, dah jadi pengedar Shaklee ni, apa saja berita berkaitan Shaklee, pasti menarik perhatian saya.

Jadi, anda di luar sana, Shaklee dah tawarkan, tak nak terima ker.
Saya dah terima tawaran tu :)


Terus terang saya katakan, saya rasa amat bertuah dipertemukan dengan Shaklee. Bukan sahaja saya dah jatuh cinta dengan produk Shaklee, malah pendapatan yang saya terima hasil dari membuat online business Shaklee juga amat lumayan. Macam tak percaya pun ada juga :) Alhamdulillah, saya kini berjaya menggenggam pendapatan 4 angka dengan business Shaklee, dan makin mendaki untuk mencapai 5 angka.

Jika saya boleh, dan ramai lagi pengedar Shaklee di luar sana yang juga kini menggenggam 4-5 angka sebulan, malah ada yang 6 angka, anda juga PASTI BOLEH. Kenapa kami boleh? Kerana kami bertindak untuk berubah dan keluar dari zon selesa kami untuk mencapai impian masing-masing. Macam saya sendiri, walaupun kini agak selesa dengan kerjaya sebagai seorang engineer di salah sebuah multinatioanl company yang besar, malah baru je dinaikkan pangkat menjadi Senior Engineer beberapa bulan lepas, tapi saya keluar dari zon selesa itu, sebab target saya adalah untuk menjadi work at home mother, WAHM (coming soonnnnn, dah dapat greenlight dari cik abang).

Biasanya, apabila memulakan perniagaan, kita perlu mengeluarkan sejumlah wang sebagai modal dan perkara yang paling menakutkan adalah kerugian. Tapi, dengan Shaklee, anda tak perlu takut dengan kerugian, sebab anda tak akan rugi pun:) Rugi ni apabila kita keluarkan modal yang banyak, tapi tak dapat untung. Business Shaklee, hanya perlu register RM75, dan untung yang bakal diperolehi adalah berpuluh kali ganda. Stok pun tak perlu simpan, kerana semuanya akan duruskan oleh Shaklee. Contohnya, bila ada order, kita cuma inform Shaklee, dan Shaklee yang akan uruskan dan pos. Mudah kan.

Jadi, kalau anda tak bermula hari ni, bila lagi. Peluang Shaklee dah tawarkan, ada di depan mata. Sekarang adalah masa untuk bertindak.

Anda Berminat?

Jom daftar keahlian Shaklee bersama team saya di bawah naungan Jutawan Muslimah yang hebat!
Hantarkan email ke cikjattshop@yahoo.com atau SMS/WhassApp ke 013-4894037 secepat mungkin.

Klik sini untuk cara-cara menjadi atau mendaftar ahli Shaklee

Jom semua. Kejar impian anda! Go For It and Just Do It !!!

***********************************************************

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)

ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com
♥ Fanpage : Sweet Mom Vitamin Center

No comments: