Tuesday 26 March 2013

[Tip Kecantikan] Rahsia Awet Muda, Kurus dan Langsing


Salam semua:)

Sebelum saya teruskan, ingin saya tekankan entry kali ni sekadar sharing dari saya, berdasarkan pengalaman saya sendiri. Bukan untuk menunjuk-nunjuk atau riak, jadi silala jangan menyampah atau meluat dengan entry saya kali ni ok:)

Tajuk gempak kan, macamla saya ni langsing sangat kan, hehehe. Part kurus tu okla, part awet muda tu, bolela juga kut. Ok, apa kata anda lihat gambar di bawah:



Antara tip mudah yang anda boleh amalkan atau praktikkan:

Tip Nampak Kurus Dalam Gambar

Jeng jeng jeng.
Rahsianya, berdiri atau duduk paling hujung sekali dan pastikan sebahagian badan anda di belakang badan anda, cover sikit kan:)

Tip Nampak Muda Remaja (Awet Muda)

Pakaila tudung bawal. Confirm anda nampak muda remaja:)

Antara tip mudah lain yang boleh anda praktikkan untuk kekal kurus, langsing dan awet muda:

1) Minum air masak sekurang-kurangnya 2 atau 3 liter sehari

2) Jangan minum air berselang dengan makan, boleh BUNCIT tau. Minum air sekurang-kurangnya sejam selepas makan.

3) Kurangkan minum air ais dan segala jenis air manis terutamanya yang ada kafein

4) Untuk yang dah berkahwin, sila jaga betul-betul ketika dalam pantang ok.

Pssst, semua tips ni adalah yang paling mudah nak amalkan. Saya memang amalkan tau semua ni, memang berkesan kalau amalkan secara konsisten.

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)

ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com
♥ Fanpage : Sweet Mom Vitamin Center

No comments: