Saturday 9 February 2013

Pengedar Sah SHAKLEE


Bulan Februari adalah bulan yang paling istimewa dalam hidup saya kerana ada beberapa hari penting untuk saya yang berlaku dalam bulan Februari. Antaranya, hari lahir ibu kesayangan saya, hari saya diijabkabulkan dan juga lahirnya puteri sulung saya juga di bulan Februari.

Alhamdulillah, pada tahun ini, di bulan Februari jugalah saya memulakan lagi satu cabang perniagaan kecantikan dan kesihatan saya, iaitu Shaklee.

Mengapa Shaklee ?

Jawapannya, mudah sahaja. Sebab saya yakin dengan produk Shaklee.

Sepanjang hidup saya, saya tidak pernah mengamalkan sebarang vitamin. Ini kerana saya ni jenis seorang yang amat peka terhadap apa sahaja yang masuk ke tubuh badan saya. Pada saya, apa yang kita makan hari ni, bakal menentukan keadaan kita kelak. Walaupun saya tahu, pada zaman yang serba membangun sekarang ni, badan kita memerlukan vitamin dan nutrien yang secukupnya, tapi saya takut untuk mengambil sebarang vitamin kerana tidak sukakan bahan sintetik.

Tetapi apabila berjumpa Shaklee, saya yakin untuk mencubanya kerana produk Shaklee dihasilkan 100% semulajadi ! Saya akan berkongsi dengan anda semua mengenai khasiat dan kebaikan supplement dari Shaklee dari masa ke semasa, jadi pastikan anda terus bersama saya untuk entry-entry seterusnya ok :)

Anda boleh hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA mengenai produk atau set mana yang paling sesuai untuk anda. Anda akan mendapat tips dan cara pengambilan yang betul dari saya apabila membuat pembelian dari saya.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: