Thursday 24 January 2013

I'm on Instagram !!! Follow me @cikjatt

Dulu time ada handphone tekan-tekan butang tu (bukan touch screen la tu), aku selalu teringin nak ada Instagram. tapi aku ni jenis yang selagi benda tu tak rosak, aku tak akan tukar atau beli yang baru. So, pakai la aku handphone Sony Ericon Cybershot kesayangan aku tu walaupun orang lain semua dah pakai handphone yang canggih2. tapi aku memang sayang handphone tu sebab dah banyak berjasa kat aku, sebab aku tak perlu dah ada camera lain. camera dia cun sangat:)

then, tiba2 handphone aku tu buat hal. so aku pikir, inilah masanya, masanya untuk aku ada Instagram. hehehe. tak lama pun aku survey nak beli handphone baru tu, sebab cik abang yang buat decision untuk aku. kalau nak tunggu aku decide nak beli handphone yang mana satu, aku rasa mau sampai sekarang pun dok survey and pikir lagi.

so, aku just bagi requirement kat cik abang, aku nak handphone yang boleh berjasa kat aku sebagai camera jugak. dasar gile bergambar:) disebabkan aku dah pernah pakai Sony, jadinya aku rasa bab2 camera ni, Sony la yang paling power. dulu Cybershot, 8 Megapixel, sekarang aku guna Sony Xperia Ion, 12 Megapixel. memang clear habis.

then, benda pertama yang aku suruh cik abang install, mestila Instagram.

so, itula serba sikit sejarah macam mana aku boleh terjebak dengan Instagram ni. baru tengah dok belajar2 lagi macam mana nak guna.

Jom la follow @cikjatt

Instagram : cikjatt


No comments: