Friday 30 September 2011

Testimonial 2 Part 2 : F'iena Beauty - Rice Milk Whitening Set. Pengalaman cik jatt.

bersambung dari entry Part 1 ni

penat aku dok menggodek balik gambar-gambar lama nak cari gambar semasa zaman gelapku dulu, time tengah suffer dengan masalah jerawat tu. tapi gambar-gambar lama kebanyakannya ada dalam external harddisk cik abang and harddisk tu  macam ada problem. jumpa satu jer gambar dalam laptop ni yang aku rasa boleh nampak la jugak masalah kulit aku dulu.

sebelum menggunakan F'iena Beauty


teruk kan muka aku dulu. jerawat memang banyak, yang kecik yang besar semua ada. parut jerawat pun banyak kat pipi, kulit kusam je. gambar ni tahun 2010, tak pasti bulan berapa. time ni, macam-macam produk aku try, tapi semua tak berkesan. sampai dah fed up, memang rasa down giler.

satu hari tu, kakak aku ada cakapla dia try satu produk baru, member dia punya. aku tengok memang kulit kakak aku cun time tu. then, aku pun suruh kakak aku tolong beli satu set, just try, mana tau berkesan. mula2 tu takut gak nak try, tapi aku confident sikit nak try sebab aku tau produk ni tak strong sebab takde proses pengelupasan. tu yang berani nak try tu.

lepas seminggu pakai, Alhamdulillah, jerawat-jerawat kat muka aku mula hilang. takde lagi jerawat-jerawat besar naik. sampai sekarang, kalau ada pun yang kecik2 jer time nak datang bulan.

aku bersyukur sangat dengan perubahan kat kulit aku sekarang. macam tak percaya pun ada jugak. nak kata perfect tu takla kan, takla gebu mana. tapi yang pasti, aku tak risau lagi dengan masalah jerawat dan kulit berminyak. kulit pun makin cerah, naturally, bukan terlebih putih macam pakai Clorox ok. parut jerawat yang lama-lama tu pun dah makin pudar. 

dah lebih kurang setahun aku pakai produk ni, dan sampai sekarang aku sangat puas hati dengan produk ni. member2 and family aku pun ada try, Alhamdulillah setakat ni semua puas hati. seronok dapat berkongsi product yang bagus dengan orang lain, especially yang kulit bermasalah supaya mendapat kulit yang diidam-idamkan. kalau tak cuba tak tau kan:)

selepas menggunakan F'iena Beauty


ni latest gambar aku, muka tanpa sebarang make-up. just pakai F'iena Beauty Day Cream. gambar pun takde edit-edit ok


ni pulak gambar pakai compact powder sikit. pun takde edit-edit

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang produk F'iena Beauty, klik sini

F'iena Beauty

satu set hanya RM 70

untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi
hotline : 013-4894037 (cik jatt)

Your Beauty Is Our Priority!

31 comments:

Hana Soffelia said...

Wow.. impress sgt2 Cik Jat.. harus ke Hana cuba ni? xde set trial ke? :-p

Hudalatip said...

menarik..kita ada parut2 jerawat..kita pun takut nak cuba produk sebarangan..ermm..akan difikirkan..hehe

kurus said...

alhamdulillah berkesan nie dik .. ok lah teruskan kalau ok utk kulit wajah kan .. sbb kulit wajah nie x sama .. sgt2 sensitif , lain org lain pulak ragamnye :)

SYANI said...

Ketara perubahan wajah tu Cik Jatt. Boleh cuba nanti.. tunggu gaji masuk dulu..

Kakzakie Purvit said...

Kakak nak tahu kos penghantaran kalau di JB bagaimana. Nanti kakak click yg CJ suruh - kakak belum click lagi masa kemen kat sini...

Unknown said...

bagus nampaknya produk ni...

tp akak baru first time dengar ni..hihi

alhamdulillah dah takde lg masalah jerawat tu kan...

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

wahhh bagus la kena ngan kulit uols
dah ilang semua kesan jerawat ek
ai rasa muka ai dulu pow mcm uols gak
but since tinggal kat nihon much better maybe selalu makan sushi,green tea dan benda2 yg cihat kot...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

sgt ketara perubahannye..
mmg sesuailah dgn kulit cik jatt..

emarieys said...

wao...ketaranya

e.l.i.z.@ said...

haah la..mmg berkesan...
kita ni jenis kulit yg sama la..dulu eli pun mcm awk jgk..teruk gile..mmg tingin nk letak gambar dulu²..tp tu la, external hardisk wat perangai

Yana Kama said...

best kan bila tengok perubahan kalo produk berkesan..menarik ni :D

fatin said...

salam.. hi thr..
thanks folo cinta's territory,
sy folo sini balik..

salam ziarah..
;}

CIK JATT said...

hana. nak try ker. boleh jer. mana tau sesuai ngan hana. takde trial set la yang

CIK JATT said...

missbby. saya pun banyak giler parut jerawat. kalau nak try product ni let me know k.

CIK JATT said...

itula kak ieda. Alhamdulillah akhirnya jumpa yang sesuai

CIK JATT said...

syani. if nak nanti, let me know k:)

CIK JATT said...

kakzakie. RM 6 akak:)

CIK JATT said...

product baru akak. jual kecil-kecilan jer. Alhamdulillah saya jumpa product ni, sesuai ngan saya:)

CIK JATT said...

ayu. i dulu time kat german pun tak ok. agknya kalau i kat jepun, kulit i pun jadik cantik kut. hehe

CIK JATT said...

haah lily. banyak sangat perubahan:)

CIK JATT said...

mamaema. kan kan. sangat:)

CIK JATT said...

ye ker eli. kulit eli sekarang pun dah ok sangat. pakai apa eh

CIK JATT said...

leeyana. tak nak try ke:)

CIK JATT said...

fatin. salam kenal:)

Unknown said...

sya takde maslah kulit,
selalu main bedal je produk apa pun...

asal ada offer mesti beli...heheh

tngok jatt ni rasa nak try ni lak...

syukur la jatt dah jumpa yg serasi")

Unknown said...

wan nmpk ketara yer sis..hehe tapi jijah takut mencuba2 ni..salah produk muka jijah teruk..huhuhu

Reensyarinie said...

wow truja tgk kulit muka cik jatt skrg..sgt2 berbeza dgn dlu..alhamdulillah kann..yg penting berani mencuba. :)

Mama Gee said...

Alhamdulillah sesuai dgn muka jat...

Unknown said...

Sis.. nkn pkai produk shaklee?

Unknown said...

Sory *bkn pakai

Anonymous said...

salam sis jat, untuk ibu mnyusu sesuai x?klu blh nak try..