Friday 1 July 2011

New Beginning...

Bismillah...
dengan rasminya, this blog is officially launced! ya ya, i know, macam separuh siap, tapi aku dah tak sabar nak tulis first entry nih. actually this is not my first personal blog, dah ada pun satu kat sini. Tapi di atas sebab-sebab tertentu, aku terpaksa menutup blog yang ala-ala hidup segan mati tak mau ni, perumpamaan saja ok, takde kaitan dengan yang hidup ataupun yang dah mati.

Ok, ada 2 sebab....

satu, email yang aku guna untuk log in blog tu dah kena block. sebab ada orang guna email tu untuk hantar spam yang bukan-bukan. tapi bukan aku. meaning ada orang lain boleh access email aku! Bahaya ok. can u imagine that.

dua, blog tu macam jadi ntah hapa2, tak tau apasal. maybe sebab aku dah lama tak log in kut. kesiannya blog aku tuh.

apa pun, dengan adanya blog yang first tuh, actually dah banyak yang aku belajar pasal blogging. dan jugak macam mana nak bagi blog nampak cantik sikit. sebab tu la blog ni nampak cantik sikit. hehe..

harap-harap lepas ni aku rajin menghapdet blog nih. ok, sambung kerja2 mencantikkan blog. yosh!

No comments: